Közérdekű adatok

Belügyminisztérium - Önkormányzati Államtitkárság

Székhely: Budapest, V. ker. József Attila u. 2-4.

Postai cím: 1903 Budapest, Pf.:314.

Központi telefonszám: 06-1/441-1000

Központi telefax szám: 06-1/441-1437

Központi elektronikus levélcím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Honlap: www.kormany.hu/belugyminiszterium

Ügyfélszolgálat

A Belügyminisztériumban a Civilkapcsolati Osztály (Panasziroda) látja el az ügyfélszolgálati feladatokat. Felvilágosítást nyújt telefonon és elektronikus úton, fogadja az írásban agy személyesen tett közérdekű bejelentéseket, javaslatokat és panaszokat.

Levelezési cím: BM Ügyfélszolgálat, 1093 Budapest, Pf.: 314.

Személyes ügyfélfogadás: Budapest, V. ker., Nádor u. 2 fszt.

Hétfő-csütörtök: 9:00-14:00 óra

Péntek: 9:00-12:00 óra

Telefonos ügyfélszolgálat: 06-1/441-1138

Vezető: dr. Szebeni Andrea

 

Somogy Megyei Kormányhivatal

7400 Kaposvár, Nagy Imre tér 1.
Tel: 82/502-600  
Fax: 82/502-603
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Web: http://www.kozig.somogy.hu/

Ügyfélfogadási rendje:
A hivatalban a munkaidő hétfőtől csütörtökig 8.00-16.30 óráig, pénteken 8.00-14.00 óráig tart, a munkaközi szünet (ebédidő) 11.30-14.00 óra között vehető igénybe, 30 perc időtartamban azokon a napokon, amikor a munkaidő a napi hat órát meghaladja.

Az ügyfélfogadás:
1. a főigazgató ügyfélfogadása:
minden hónap első keddjén 9.00 órától 12.00 óráig

2. az igazgató  ügyfélfogadása:
minden szerdán 9.00 órától 12.00 óráig.

3. a főosztályvezetők ügyfélfogadása:
A hivatali ügyfélfogadással egyező időpontban fogadják az ügyfeleket.

4. a főosztályvezető-helyettesek és az osztályvezetők ügyfélfogadása:
A hivatali ügyfélfogadással egyező időpontban fogadják az ügyfeleket.

A hivatal valamennyi főosztályának, osztályának kijelölt ügyintézője(i) köteles a hét minden munkanapján munkaidőben fogadni az ügyfeleket.

A Hivatal szervezeti egységei - ideértve a szakigazgatási szerveket is - ügyfélfogadási rendjét az ügyrendben kell meghatározni.

A főigazgató közvetlen vezetése alatt álló szervezeti egységek vezetői kötelesek gondoskodni arról, hogy az önkormányzati tisztségviselők, jegyzők, aljegyzők, a képviselők, valamint a helyi és területi közigazgatási szervek kormánytisztviselői soron kívül, illetve előre egyeztetett időpontban kereshessék fel a hivatalt.


Állami Számvevőszék

Székhely: 1052 Budapest, Apáczai Cs. J. u. 10.
Postacím: 1364 Budapest 4. Pf. 54
Központi telefonszám: +36-1-484-9100
Központi telefax: +36-1-484-9200
Központi e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Internet honlap: www.asz.hu

Közönségkapcsolati vezető: Dr. Lajos Béla osztályvezető főtanácsos
Közönségkapcsolat postacíme: 1364 Budapest 4. Pf. 54
Közönségkapcsolat telefonszáma: +36-1-484-9155
Közönségkapcsolat telefax: +36-1-484-9209
Közönségkapcsolat e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Marcali Város Önkormányzata

cimer1Marcali Város Önkormányzata

8700 Marcali, Rákóczi u. 11.
Közp. telefon: 06 85 501 001
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.


Honlappal kapcsolatos észrevételek: 
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.